flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді

«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Керівник апарату
Іванівського районного суду
_________ Д.П. Станкова-Виниченко
Наказ № 26-ОД(КА)
від 17.08.2012 року
 
 
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк  документів, які надаються запитувачам інформації в Іванівському районному суді Одеської області
 
1.                  Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Іванівським районним судом Одеської області (далі – суд).
 
2.                  У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту виписує та в електронному вигляді надає до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області для узгодження на протязі 3-х днів та обов’язково зазначає про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
 
3.                  Після узгодження рахунок повинен підписати голова суду та керівник апарату суду і після цього посадова особа може надати його для сплати запитувачу інформації.
 
4.                  Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
 
5.                  Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
 
6.                  Після надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє посадову особу суду про надходження коштів, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок.
 
7.                  Після підтвердження повної вартості фактичних витрат, відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів.
 
8.                   Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації, тобто не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту, за винятком випадків, передбачених п. п. 2, 4 ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
 
9.                   Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок територіального управління, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє посадову особу суду.
 
 
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається
Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
 
 
Додаток 2
 
Надавач послуг:                           Іванівський районний суд Одеської області
Реєстраційний рахунок:              ___________________________________________
МФО банку:                                 828011
Код ЄДРПОУ:                              26302945
Платник:                _______________________________________________________
                                _____________________________________________________
 
РАХУНОК №_______
від   ____       ________________   20 ____ року
 
з/п
Найменування
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
Кількість сторінок од.
Ціна
(без ПДВ), грн.
1.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру
 
 
 
2.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру
 
 
 
3.
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо
 
 
 
 
РАЗОМ
 
 
 
 
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
                                                              (сума прописом)
 
 
 
В.о. голови                                                                                Керівник апарату
Іванівського районного суду                                                   Іванівського районного суду
Одеської області                                                                       Одеської області
                                                                                                
 ________________                                                            ________________
          (підпис)                                                                               (підпис)