flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про організаційне забезпечення роботи суду за 2015 рік

12 березня 2016, 12:08

 ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУД

Іванівський районний суд Одеської області (далі - суд) розташований в будинку 81 «а» по вулиці Центральній в смт. Іванівка Іванівського району Одеської області.
 
Коротка характеристика будівлі – 2 поверхи; підвал; стіни – кам’яні; вікна дерев'яні та металопластикові; дах - шифер; перекриття – панелі, вікна частково заґратовані. Загальна площа будівлі, кв. м – 512.
Рік побудови — 1993 рік.
Територія суду розташована на земельній ділянці площею – 0,14 га.
Технічний стан будівлі суду – задовільний
Форма власності – державна.
Для створення належних умов відправлення судочинства в суді проведено поточні ремонти приміщень.
 
В результаті проведених робіт обладнано 3 зали судових засідань, два з яких - для розгляду справ кримінального провадження.
 
 
 
 
Для громадян в приміщенні суду облаштованні місця для очікування розгляду справ та для ознайомлення з матеріалами справ.
 
 
 
 
Є приміщення для підсудних і конвою.
 
 
 
Майже усі службові приміщення умебльовані новими і сучасними меблями. Облаштовано канцелярію суду, архів, кабінети суддів, секретарів, помічників суддів та інших працівників суду.
 
Всі судді мають відокремлені службові кабінети.
Кабінет голови суду.
 
 
Кабінети суддів
 
 
Кабінети секретарів судового засідання та помічників суддів
 
 
 
Кабінет керівника апарата та консультанта з кадрової роботи та кабінет консультанта із судової статистики
 
 
 
Вигляд коридорів приміщень суду на 1 поверхах.
 
 
В суді створено та обладнано бібліотеку суду.
 
 
Організаційне забезпечення суду
 
Організаційне забезпечення діяльності суду складає сукупність адміністративно-розпорядчих, господарчих, фінансових, інформаційно-аналітичних заходів, спрямованих на створення належних умов для роботи суду і суддів.
До напрямку організаційного забезпечення діяльності суду належать такі повноваження керівника апарату: забезпечення належних умов діяльності суду в межах своїх повноважень; організація роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву; контроль стану діловодства; забезпечення комп’ютеризацією для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативне забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу; забезпечення необхідними технічними засобами фіксування судового процесу, контроль за наповненням Єдиного державного реєстру судових рішень; організація діяльності судового розпорядників; затвердження положень суду; організація кадрового забезпечення діяльності апарату судів.
 
Апарат суду
 
Призначення апарату суду – організаційне забезпечення роботи по реалізації функцій, що стоять перед конкретною судовою установою, та звільнення суддів від виконання технічних, підготовчих і розпорядчих завдань, не пов’язаних із відправленням правосуддя. Структура апарату зумовлена штатною чисельністю й місцем (рівнем) суду в судовій системі.
Працівники апарату суду залежно від їх місця в процесі підготовки, ухвалення і реалізації рішень поділяються на:
– керівників (керівник апарату суду та його заступник);
– спеціалістів-службовців (спеціалісти, помічники суддів, секретарі судового засідання, секретарі суду, судові розпорядники);
– технічних працівників (прибиральниця, охоронці, робітник з обслуговування будівлі).
Законом України «Про судоустрій і статус суддів» встановлено, що правовий статус спеціалістів, які працюють в апараті суду, регулюється Законом України «Про державну службу». Умови оплати праці, матеріально-побутового, медичного, санаторно-курортного і транспортного забезпечення працівників апарату суду визначаються на засадах, що встановлені для відповідної категорії працівників апаратів центральних та місцевих органів виконавчої влади. Під дію законодавства про державну службу не підпадають технічні працівники суду.
 
Канцелярія суду
 
Канцелярія є структурним підрозділом апарату суду. В суді є розроблене Положення про канцелярію.
Канцелярія суду виконує наступні обов’язки: реєструє вхідну та вихідну кореспонденцію, веде облік і контроль за справами (провадженнями) направленими на експертизу, до апеляційних (касаційної) інстанцій, є відповідальною за збереження штампів та печаток та за архів, веде роботу цивільної, кримінальної канцелярій та канцелярії по справах про адміністративні правопорушення. Працівники канцелярії реєструють справи, передають на розгляд судді, організовують звернення до виконання, забезпечують зберігання судових справ і матеріалів; облік речових доказів; здійснюють видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановлено порядку.
Також в канцелярії виділено металевий сейф для зберігання печаток і штампів. Усі печатки і штампи знаходяться в робочому стані. Печатки і штампи використовуються в роботі тільки в приміщенні канцелярії та для службового користування. Випадків нецільового використання не зафіксовано. Згідно номенклатури справ суду заведено Журнал обліку печаток і штампів. Щорічно постійно діючою комісією під головуванням судді здійснюється перевірка умов зберігання, стану та наявності печаток і штампів.
 
Помічники судді
 
Всього в суді працює 3 помічника судді. Помічник судді – це посадова особа, яка перебуває на державній службі, забезпечує виконання суддею відповідних повноважень та сприяє здійсненню правосуддя.
Помічник судді:
- здійснює підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи;
- бере участь у попередній підготовці судових справ до розгляду, за дорученням судді готує проекти запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом конкретної справи, проекти судових рішень, інших процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів;
- здійснює оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим особам, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контролює своєчасність надсилання копій судових рішень;
-    здійснює контроль за своєчасним проведенням експертними установами
призначених у справах експертних досліджень, за своєчасним виконанням органами
внутрішніх справ постанов судді про примусовий привід, а в разі невиконання таких
постанов - готує проекти відповідних нагадувань тощо.
Окремо на помічників покладено обов'язок перевірки зарахування судового збору на відповідний рахунок який сплачується учасниками судового процесу.
Секретарі судових засідань
Всього у суді згідно штатного розпису є три посади секретарів судового засідання. Секретар судового засідання – це працівник суду, на якого покладається організаційне забезпечення судового процесу. Обов‘язки секретаря судового засідання у суді поділено на дві частини: обов‘язки визначені законом і обов‘язки, визначені головуючим по справі.
Секретарі судового засідання:
·    підшивають до справи в хронологічному порядку документи, додані до справи в ході судового розгляду (у порядку їх надходження), журнал судового засідання, вирок, рішення, постанову, ухвалу суду; продовжують нумерацію аркушів справи та опис документів, що містяться у справі;
·    роблять записи про результати розгляду справи та дату виготовлення протоколу судового засідання (якщо він складався) у журналі розгляду судових справ і матеріалів суддею;
·    виписують виконавчі листи у справах, рішення в яких підлягають негайному виконан­ню; виписують виклики до суду;
·    після здійснення необхідних дій щодо оформлення завершеної розглядом справи передають справу на зберігання в канцелярію суду.
 
Головний спеціаліст з інформаційних технологій
 
В суді передбачена посада головного спеціаліста з інформаційних технологій, який здійснює інформаційне забезпечення діяльності. Спеціаліст організовує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп'ютерного обладнання тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу; забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду; організовує проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення; дає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення. Також на нього покладені обов’язки з ведення кадрової роботи, який забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті суду. Організовує та контролює ведення кадрового діловодства, ведення, облік і зберігання особових справ, трудових книжок працівників, складання звітності; готує проекти усіх наказів та здійснює їх реєстрацію;забезпечує організацію заходів з підвищення рівня професійної компетентності персоналу суду; здійснює документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення; готує матеріали для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду, атестації та проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків і завдань; забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців;
 
Судовий розпорядник
 
В штаті передбачено 1 судовий розпорядник, який забезпечують належні умови для проведення судового засідання. Розпорядник здійснює перевірку та забезпечує готовність залу судового засідання; забезпечує безпечні умови роботи суддям та працівникам апарат суду в залі судового засідання; забезпечує виконання учасниками судового процесу розпоряджень головуючого; виконує інші розпорядження головуючого, доручення голови суду, керівника апарату суду щодо забезпечення належних умов для проведення судового засідання та роботи служби судових розпорядників. Крім того на судового розпорядника тимчасово покладені додаткові обов’язки секретаря судового засідання у зв’язку з призовом секретаря судового засідання на воєнну службу по мобілізації.
 
Інформаційне забезпечення діяльності суду
 
З 2011 року працює автоматизована система документообігу суду, що значно полегшило роботу суддів та працівників апарату суду. По-перше, - це автоматизація процесів діловодства суду, зменшення паперового обігу; автоматизація процесів створення документів; процесів ведення обліково-статистичних карток; процесуальний контроль; контроль виконання документів. По-друге, – це спрощення механізму створення звітів про стан розгляду справ.
Справи передаються в провадження суддям згідно реєстрів під підпис судді.
Протягом звітного періоду випадків порушення ведення діловодства виявлено не було. Справи розподіляються відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, неавтоматичний та повторний розподіл справ застосовується виключно у випадках встановлених законодавством. Фактів незаконного втручання у ДЗС не виявлено. Автоматизована система документообігу працює без збоїв.
На даний час в суді працює 3 судді, 9 працівників апарату-державних службовців, 1 працівник апарату який не являється державним службовцем та 6 працівників які працюють на підставі цивільно-правової угоди. В основному, всі забезпечені комп'ютерною технікою, що значно покращує виконання посадових обов'язків.
Суд підключено до мережі Інтернет. Для суддів – це доступ до баз даних судових справ та Єдиного державного реєстру судових рішень, доступ до судової практики, доступ до нормативно-правових та інших інформаційних баз даних. Для адвокатів та сторін судового процесу – це доступ до інформації у справах за участю адвоката та сторін процесу та своєчасне інформування про судові справи, що стосуються їх інтересів.
Н  даний час судді мають доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та до відомостей Довідково-інформаційного реєстру перекладачів.
Постійно здійснюються активні дії щодо наповнення веб-сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України». Жодного разу суд не було відзначено у рейтингу Ради суддів загальних судів України як суд, який не здійснює поповнення сторінки. На сайті постійно публікуються новини з діяльності суду, огляд преси, новини законодавства тощо.
 
У холі суду встановлено інформаційні стенди з необхідною та корисною для громадян інформацією.

Суд приймає участь у проекті з надсилання викликів із використанням SMS-повідомлень та можливостей електронного суду. В суді налагоджено електронну пошту, у зв'язку з чим визначено відповідальну особу.
Також у суді встановлено систему відеоконференцзв'язку, що дає змогу суддям користуватись перевагами новітніх технічних можливостей і покращує якість та дотримання строків розгляду справ.
Питання інформатизації знаходиться на контролі і основним завданням є оновлення комп'ютерної техніки та забезпечення сучасними системами звукозапису і ліцензійного програмування.
 
Внутрішньо організаційний напрямок діяльності
 
До даного напрямку відноситься організація роботи; планування роботи; управління персоналом та проходження державної служби; організація роботи з документами;  порядок  проведення  нарад  та  зборів;  взаємодія   з територіальним управлінням державної судової адміністрації, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, органами суддівського самоврядування, іншими установами й організаціями з питань забезпечення діяльності суду.
Проблемних питань при налагодженні та підтриманні зв'язків із вказаними установами немає. В приміщенні суду забезпечено цілодобове чергування.
З ТУ ДСА України в Одеські області     щодня підтримується зв'язок з питань надання практичної і теоретичної допомоги.
Така ж тісна співпраця існує між судом та прокуратурою і правоохоронними органами. При виникненні актуальних питань із порядку застосування новел законодавства проводяться спільні наради, на яких завжди знаходяться конструктивні виходи.
Щодо планування роботи - щорічно головою суду затверджуються наступні плани: роботи суду; навчання працівників; заходів з енергоефективності та енергозбереження; заходів щодо попередження та профілактики корупційних діянь; заходів щодо забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Плани обов'язково розглядаються на загальних зборах суддів і працівників апарату в кінці року. Усі пункти планів виконуються своєчасно. Підтвердження виконання знаходяться у відповідних нарядах номенклатури справ суду.
В суді розроблено та затверджено наступні порядки з організації роботи та положення:
- положення про апарат суду
- положення про помічника судді
- положення про канцелярію
- положення про експертну комісію
- положення про порядок роботи комісії з перевірки печаток і штампів
- положення про бібліотеку
- положення про проведення конкурсу
- порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату покладених на них обов’язків і завдань тощо.
Періодично положення переглядаються в разі внесення змін до нормативно-правових актів України та вносяться відповідні доповнення.
В суді визначено відповідальних осіб за здійснення інформаційного наповнення веб-сторінки, ведення електронної пошти, направлення СМС-повідомлень, за забезпечення застосування електронних цифрових підписів; ведення архіву; за виконання та підготовку доручень та клопотань на виконання міжнародних договорів та конвенцій у сфері кримінального та цивільного судочинства; за облік сплаченого судового збору тощо.
Відповідно до планів роботи протягом року проводяться аналізи та перевірки роботи суду у різних сферах діяльності суду (аналізи виконання планів суду, стану здійснення судочинства, здійснення роботи помічниками, секретарів судових засідань, канцелярії; перевірки стану наповнення стендів та сайту, зберігання речових доказів, ведення архіву, споживання енергоносіїв, ведення книги наказів тощо).
В суді створено експертну комісію, яка погоджує номенклатуру справ та встановлює терміни зберігання для окремих справ.
В суді є бібліотека суду, ведеться облік та кодифікація книг та періодичних видань. В суді розроблено та створено Положення про бібліотеку суду, Правила користування бібліотекою. Кожного року здійснюється перевірка бібліотечного фонду.
В суді проводяться збори працівників апарату суду та навчання з працівниками. На постійному контролі знаходиться виконання рішень, які прийняті на зборах.
В суді постійно проводяться Дні відкритих дверей під час яких суд відвідують учні шкіл та інших навчальних закладів, яким було цікаво та які розширили свою уяву про роль суду і його роботу. Для всіх присутніх провели екскурсію судом та познайомили з роботою служителів Феміди.
У доступній для дітей формі було роз’яснено їх права та обов’язки, про що слід пам`ятати під час перебування в суді, як поводити себе під час слухання справи.
Для учнів виступали з доповідями судді та працівники суду.
У разі надходження до Іванівського районного суду Одеської області звернень громадян здійснюється всебічне, об'єктивне та повне з'ясування обставин, за для надання повної та достовірної відповіді на звернення які надаються з додержанням строків, встановлених Законом України «Про звернення громадян».
В 2015 році скарги на дії суддів, працівників суду та організацію роботи суду на розгляд не надходили.
Обов'язково на нарадах з працівниками апарату суду обговорюється питання профілактики та запобігання проявам корупції. Детальну увагу приділяється основним положенням Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»: щодо суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення; заходи, спрямовані на протидію корупції; відповідальність за корупційні правопорушення.
В суді розроблено Інструкцію про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору, передання судових справ та документації суду. Визначено відповідальних осіб. Усі справи знаходяться на суворому обліку. В суді є приміщення для зберігання справ.
 
У суді періодично проводяться інструктажі з пожежної безпеки, охорони праці та цивільної оборони, в т.ч. і для осіб, які проходять в суді стажування та практику.
Постійно проводиться перевірка ізоляції внутрішньої електромережі, в наявності є вогнегасники, знаками позначено виходи, електролампочки освітлення у підвальному приміщенні розташовані у скляних плафонах; з'єднання, відгалуження та окінцювання жил-проводів і кабелів виконано згідно зі встановленими вимогами. Працівникам суду заборонено користуватись саморобними приладами в приміщеннях суду; зобов'язано евакуаційні шляхи і виходи утримувати вільними та після закінчення роботи всі електроустановки повністю відключати від мережі.
В суді встановлено установлена автоматичної пожежної сигналізації та охоронна сигналізація. В планах обробка дерев'яних конструкцій горищних приміщень та коридорів вогнезахисним розчином. В суді є Журнали реєстрації інструктажів з пожежної безпеки, охорони праці та з питань техногенної безпеки. Відповідальна особа за протипожежну безпеку пройшла навчання у сфері цивільного захисту, про що отримала посвідчення.
Для виконання рішень РСЗС  запроваджено суворий контроль голови суду.
Журнали згідно Номенклатури справ суду усі прошито, пронумеровано, скріплено печаткою та підписом голови суду або, у відповідних випадках, керівника апарату.
В суді постійно здійснюється перевірка стану сплати судового збору. Є журнал обліку сплати судового збору, де зберігаються щоденні виписки із управління Державного казначейства.
 
Кадрове забезпечення діяльності суду
 
Кадрове забезпечення суду – це діяльність щодо процесів професійної орієнтації, прогнозування і планування кадрових потреб, відбору, підготовки та розстановки кадрів. Діяльність голови суду та керівника апарату суду включає: 1) визначення кількості працівників суду, їх посадових категорій і рівня професійної підготовки; 2) роботу з кадрами: підбір, розстановку, переміщення, формування резерву, оцінку службової діяльності працівників суду; 3) стимулювання трудової активності й виховання кадрів; 4) застосування заходів морального й матеріального стимулювання; 5) підготовку кадрів.
Відповідно до затвердженого штатного розпису штат суду складається з голови суду, 2 суддів, керівника апарату, заступника керівника апарату, 3 помічників судді, головного спеціаліста з інформаційних технологій, секретаря суду, 3 секретарів судових засідань, 1 судового розпорядника, 1 архіваріуса.
Протягом звітного року було проведено 1 конкурс на вакантну посаду судового розпорядника, який не відбувся через виходу працівника із дикретної відпустки яка була їй надана по догляду за дитиною.
Кадрова робота у Іванівському районному суді Одеської області проводиться з дотриманням вимог Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів, які регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції.
Безпосереднє керівництво діяльністю кадрової служби здійснює керівник апарату суду, ведення кадрової роботи щодо суддів та працівників апарату суду покладено на головного спеціаліста з інформаційних технологій.
У суді сформована необхідна нормативно-правова база з питань кадрової роботи та державної служби.
На протязі 2015 року було внесено зміни у штатний розпис суду, а саме, виведено посаду секретаря суду та заступника голови суду.
Постійно ведеться робота по підготовці проектів наказів, веденню особових справ, трудових книжок. Ведення особових справ здійснюється на підставі Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади» від 25 травня 1998 р. № 731. Всі особові справи суддів та працівників апарату суду сформовані і зареєстровані у книзі обліку руху особових справ не пізніше тижневого терміну з дня призначення на посаду. Особові справи суддів та державних службовців по мірі проходження державної служби доповнюється відповідними матеріалами. Ведення трудових книжок здійснюється на підставі спільного наказу Міністерство праці України, Міністерство юстиції України і Міністерство соціального захисту населення України «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників». Контролюється своєчасність внесення до трудових книжок відомостей про присвоєння рангів державних службовців.
Присвоєння чергових рангів державним службовцям здійснюється наказом на підставі подання безпосереднього керівника з дотриманням вимог Закону України «Про державну службу» та Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96 № 658. Крім того, ведеться робота по встановленню надбавки за вислугу років суддям та державним службовцям суду.
Відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2001 року № 199 у суді сформований кадровий резерв на посади державних службовців на 2016 рік, який затверджений керівником апарату суду.
З метою підвищення кваліфікаційного рівня працівників апарату суду затверджено плани занять з підвищення працівників апарату на перше та друге півріччя, виконання яких постійно контролюється.
 
Матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності суду
 
Без належного фінансування суду неможливо вирішити повною мірою питання гарантій самостійності та незалежності суддів, роботи судової гілки влади із забезпечення у повному обсязі захисту законних прав громадян України і юридичних осіб.
Протягом року у приміщенні суду проводилися дрібні поточні ремонти. Проте найбільшим досягненням року є проведення реконструкції гаражного приміщення в приміщення для утримання підсудних на 3 камери, конвойного приміщення, приміщення для службової собаки та санвузла.
Одним із важливих питань є проведення роботи із енергозбереження ресурсів.
З метою скорочення поточних видатків бюджетних коштів за спожиту електроенергію, забезпечено суворий контроль за економічним споживанням електроенергії  та постійно проводиться роз'яснювальна робота серед працівників щодо необхідності виконання заходів з енергозбереження.
У 2014 році з ціллю не порушення прав людей з обмеженими можливостями приміщення суду було обладнано кнопками виклику відповідальної особи за роботу з людьми з обмеженими можливостями та пандусом.
 
Розгляд справ суддями
 
В цілому по суду у 2015 році, вдалося закінчити рік із покращеними показниками якісного розгляду справ, що неухильно веде до скорочення справ які знаходяться на розгляді понад встановлені законодавством терміни, зменшення залишку нерозглянутих справ.
Так в 2015 році до Іванівського районного суду Одеської області в період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року надійшло 1695 справ та матеріалів з них:
1. кримінального провадження – 212, з яких надійшли:
- судді Тимчуку Р.М. - 63;
- судді Кравчуку О.О. - 96;
- судді Погорєлову І.В. – 53.
2. цивільні справи – 671, з яких надійшли:
- судді Тимчуку Р.М. - 195;
- судді Кравчуку О.О. - 312;
- судді Погорєлову І.В. – 164.
3. адміністративні справи – 31, з яких надійшли:
- судді Тимчуку Р.М. - 8;
- судді Кравчуку О.О. - 10;
- судді Погорєлову І.В. – 13.
4. справи про адміністративне правопорушення – 781, з яких надійшли:
- судді Тимчуку Р.М. - 251;
- судді Кравчуку О.О. - 347;
- судді Погорєлову І.В. – 183.
 
За підсумками роботи встановлено, що Іванівським районним судом Одеської області в 2015 році розглянуто 1551 справу та матеріалів з них:
1. кримінального провадження – 205, з яких надійшли:
- суддею Тимчуком Р.М. - 55;
- суддею Кравчуком О.О. - 106;
- суддею Погорєловим І.В. – 44.
2. цивільні справи – 546, з яких надійшли:
- суддею Тимчуком Р.М. - 145;
- суддею Кравчуком О.О. - 296;
- суддею Погорєловим І.В. – 105.
3. адміністративні справи – 30, з яких надійшли:
- суддею Тимчуком Р.М. - 7;
- суддею Кравчуком О.О. - 16;
- суддею Погорєлов І.В. – 7.
4. справи про адміністративне правопорушення – 770, з яких надійшли:
- суддею Тимчуком Р.М. - 245;
- суддею Кравчуком О.О. - 347;
- суддею Погорєловим І.В. – 178.